Saturday, April 2, 2011

ChurpChurp VS SAYS.my

ChurpChurp dan Says.my yang dulunya dikenali Youthsays memang banyak persamaan. Kadua-dua media pengiklanan ini memerlukan bilangan unik klik untuk menjana pendapatan dari mereka. Bagi setiap unik klik diberi sebanyak RM 0.20 bagi kedua-duanya. Selain itu, mereka juga tidak memerlukan sebuah blog untuk mepromosikan iklan mereka. Mereka menggunakan laman sosial Facebook dan Twitter sebagai mekanisma mempromosikan iklan. Lagi banyak iklan yang dipromosikan, lagi besar peluang untuk mendapat ganjaran. Kedua-dua media pengiklanan ini juga boleh didaftar melalui akaun Facebook.


Tapi yang manakah yang memberi banyak keuntungan?? Itu yang sering menjadi persoalan. Mungkin setiap orang mempunyai pendapat tersendiri. Tapi bagi aku, ChurpChurp dan Says.my memberi banyak keuntungan. Ini disebabkan ChurpChurp mempunyai Schedule Tweet di mana setiap schedule tweet akan diberi ganjaran walaupun tiada bilangan klik. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Shedule Tweet  Klik Sini. Untuk Says.my, jikalau kita menyertai sebarang survey dari mereka, kita akan diberi ganjaran RM 3 bagi setiap survey. Oleh itu, aku tidak boleh mengatakan mana satu yang lebih bagus. Tapi mengikut earnings yang diperoleh, ChurpChurplah yang terbaik.


Nak daftar ChurpChurp?? Klik Daftar Churp2. Kalau nak Says pulak taip je Says.my.  Senang dan mudah. Tapi yang paling penting ianya FREE. Tapi sebelum tu cuba lihat Misteri Di Sebalik Link Ini ok. Pasti anda terkejut.







7 comments:

  1. tgh try cara nak tweet...
    mmg tak beberapa faham nga tweeter nie

    ReplyDelete
  2. xpe2..mula2 mmg cmtu..kalo da sminggu lbey ok r..

    ReplyDelete
  3. http://jenamax-truestory.blogspot.com/p/helah-jutawan-internet.html

    ReplyDelete
  4. earning saya, Says lebih better la.... hehehe

    ReplyDelete
  5. says.my memang besh... baru je cashout yg ke-6 settle. tunggu yg ke-7 pula

    ReplyDelete
  6. wah best r..kongsi rahsia cket..

    ReplyDelete
  7. Pada pendapat aku, Churp2 lebih cepat aku jana wang. Sebab iklan Churp2 earningnya tiada had, berbanding Says yang ada had tertentu. So, untuk capai RM100 dengan Churpchurp sekejap sahaja :)

    ReplyDelete