Tuesday, April 12, 2011

Bengang Dengan Budak Ini!!

Kali ini aku nak kongsikan kisah aku yang berlaku pagi tadi. Ceritanya bermula begini. Macam biasa pada setiap pagi aku akan online Facebook aku untuk update status, accept friend dan sebagainya. Aku pun ada la komen satu wall fan page ni. Tengah syok komen tiba-tiba ada satu barua lelaki menyampuk dan kutuk-kutuk fan page tu. Aku pun tegurlah dan tanya dia pasal apa dia kutuk-kutuk page tu?? Kalau tak suka 'Unlike' la. Jangan kutuk-kutuk. 

Selepas tu agak lama jugak dia menyepi tak reply lagi komen kat page.Tiba-tiba satu private message masuk ke dalam inbox FB aku. Rupa-rupanya si barua cilaka lelaki yang kutuk fan page td. Message yang diberi sangatlah 'elok budi bahasanya'. Ada ke patut cakap muka aku macam nenek aku punye tuutt..??  Aku pun menganjing reply balik untuk mempertahankan maruah dan kejantanan aku. Setelah reply mereply antara satu sama lain, sampai satu tahap lelaki tu ajak aku gaduh. Aku kata taknak dia kata aku pondan lak. Lama-lama aku cakap kat dia ko ni jenis orang yang tak boleh diajar. Aku tak sanggup nak mengotorkan tangan aku menyentuh badan BUSUK kau tu. 

Demi mengelakkan berlarutan dan mendapat nasihat dari beberapaorang, aku pun membuat keputusan untuk 'block' dia. Padan muka dia.Pesanan untuknya. Woi,kalo stakat kat FB ko nk tunjuk hebat baik takyah. Kalo nak gado sgt pun pegilah cari mafia ke, yakuza ke. Ni aku. Sah  le ko ni penakut. Go To H**L la.. F*** You!! Opss terkeluar lak ayat bukan-bukan. Sebelum keluar ayat yang tinggi-tinggi dalam kategori memaki baik aku megendurkan diri. 

Nasib baik la ade peluang nak dapat iPhone 4, iPad, Macbook dapat menenangkan aku semula. Terima kasih kepada pihak berkaitan. Korang nak iPhone 4 jugak?? Klik sini Cabutan Bertuah. Apa yang penting ianya FREE je tau.

No comments:

Post a Comment