Monday, April 11, 2011

Cara Tingkatkan Traffic Blog

Cara ini baru saja aku jumpa. Cara yang paling mudah sekali. Tak usah penat-penat nak blogwalking, nak tinggal komen, nak tinggal link kat blog orang lain. Boleh dikatakan cara ini paling senang. Aku pun baru je lagi test cara ni dan ianya berhasil!! Tapi satu je kelemahan cara ini, kita kena surf dulu website yang disediakan dengan menekan butang surf now yang disediakan. 

Macam mana caranya?? Dengan 365Autohit adalah caranya. Tekan link ini sekarang  Tingkatkan Trafik Anda!! Lepas tu daftar seperti yang diminta. OK,selepas daftar pergi ke manage website dan letakkan alamat website anda. Apabila sudah selesai pergi ke butang allocate hits dan tetapkan berapa trafik yang diinginkan. Selesai sudah, tekan pula butang surf now dan biarkan ia melayari dengan automatiknya. Secara tidak langsung trafik blog anda juga meningkat. Tapi belum habis lagi. Sebelum itu, anda kena pastikan bahawa anda sudah menerima e-mail yang menyatakan anda sudah diterima. 

Sudah buat semua?? Selepas itu, klik link di sini!! sebagai pelengkap proses. Sudah tekan?? Bagus dan ini bermakna anda telah melengkapkan proses seperti yang dikehendaki. Terima kasih diucapkan. Sekian...

No comments:

Post a Comment