Saturday, February 26, 2011

ChurpChurp Cara Mudah Jana Duit!!

Mungkin ramai yang sudah mengenali ChurpChurp terutama kepada para blogger yang menjana pendapatan dengan Nuffnang. Ini kerana ChurpChurp merupakan anak syarikat kepada Nuffnang. Jadi sesiapa yang masuk Nuffnang janganlah takut untuk menyertai ChurpChurp. ChurpChurp merupakan sebuah media pengiklanan yang menggunakan social networking Facebook dan Twitter sebagai platform pengiklanan mereka.


Anda hanya perlu mendaftar dan 'connect' kepada akaun Facebook dan Twitter anda (salah satu pun boleh) Selepas itu, anda hanya perlu share iklan yang pihak ChurpChurp sediakan di Facebook dan Twitter. Lagi banyak orang klik iklan anda lagi banyak duit anda akan dapat. Jika bernasib baik, ChurpChurp akan memberi anda assignment untuk diklankan. Anda hanya perlu ikut segala arahan dan submit assignment itu untuk disemak oleh ChurpChurp. Kemudian assigment itu akan di'tweet' secara atomatik ke twitter anda. Tetapi assigment hanya diperoleh jika followers anda di twitter melebihi 25 orang.


*JOIN CURPCHURP

Apa tunggu lagi?? Mari join ChurpChurp dan jana pendapatan daripadanya.Untuk join ChurpChurp anda hanya perlu klik  Join ChurpChurp  dan ikut segala arahan. Tapi sebelum itu, sila klik  iPhone 4 kalau anda berminat untuk menang iPhone 4. Selamat Mencuba!!

1 comment: