Thursday, July 21, 2011

Malaysia VS Chelsea Live Di Astro

Malam ini, pasukan Harimau Malaya akan turun menentang sebuah pasukan gergasi dari Liga Perdana Inggeris (EPL), Chelsea. Pasukan Malaysia turun dengan azam yang baru setelah berjaya menunjukkan aksi melawan ketika menentang satu lagi pasukan dari EPL, Liverpool tempoh hari dengan berjaya membolosi gawang Liverpool dengan 3 gol. 

Selain itu, Pasukan Malaysia juga akan menurunkan skuad Olimpik sebagai salah satu usaha untuk mendedahkan para pemain muda Malaysia untuk menentang pasukan yang jauh lebih berpengalaman. Para pemain muda Malaysia akan digabungkan dengan pemain senior. 

Sementara itu, peminat The Blues di Malaysia sudah semestinya mengharapkan aksi yang terbaik ditunjukkan oleh pasukan kesayangan mereka. Mereka juga sudah semestinya berharap pemain seperti Lampard, Torres dan Drogba akan diturunkan ketika menentang Malaysia.

Oleh itu, kepada sesiapa yang tidak mempunyai kesempatan untuk ke stadium, mari kita menyaksikan perlawanan ini secara LIVE di Astro Supersport dan Astro Arena pada pukul 8.45 malam ini. Selamat menonton.

No comments:

Post a Comment